Maila oss!
sales@nortechtelecom.se

Effektiv köhantering med Ärendekö

Vi har fått många frågor under årens lopp om hur man kan hantera inringande samtalstoppar. Företag upplever att det är svårt att hitta bra lösningar för detta problem. Det är också svårt att öka bemanning under endast 1-2 h per dag, säger Nortechs försäljningschef Pontus Blom.

Med VoiceGo’s Ärendekö erbjuder vi en lösning som säkrar att ni inte missar några inkommande samtal. Tack vare lösningen skapar ni både nöjdare kunder och färre missade affärer.

Vid köande i t.ex 20 sek får kunden valet att trycka 1 och bli uppringd. Då skapas per per automatik ett ärende som skjuts ner i användarnas webbgränssnitt och mobilapp.

Medarbetarna kan sedan beta av inkomna ärende i turordning (eller annan prioritet). När ärendet är avklarat stänger man ner det och det försvinner från listan men lägger sig i den sökbara historiken.

Det går även att komplettera med att få en tidsangiven återkoppling. ”Vill bli uppringd kl 14.30, tryck 1”. Då skapas en tidssatt återkoppling för medarbetarna att utgå ifrån.

 

arendeko

 

Funktionen går att applicera på dem flesta verksamheter t.ex. sälj eller supportfunktioner. Men den gemensamma nämnaren är verksamheter som inte vill ge avkall på sin servicenivå.

 
2006
2007
2008
Kontakt:

Färögatan 33 BV
164 51 Kista
Växel. +46 (0) 8 50169060
sales@nortechtelecom.se